Viena keisčiausių praėjusio mėnesio patirčių: kuo rimčiau kalbėjau, tuo labiau juokėsi salė. Kartų konfliktas in action – jau nebesugebu dalintis informacija. Pasidariau močiute – ir tai reiškia dabar dalinuosi jausmais ir patirtimis.
Viena keisčiausių praėjusio mėnesio patirčių: kuo rimčiau kalbėjau, tuo labiau juokėsi salė. Kartų konfliktas in action – jau nebesugebu dalintis informacija. Pasidariau močiute – ir tai reiškia dabar dalinuosi jausmais ir patirtimis.
Elektroninių parduotuvių pirkime tai tikrai valdo moterys, jos didžiąją dalį visko ir perka internetu, nuo namų apyvokos daiktų iki rūbų ir kosmetikos. Manoji net vestuvinius žiedus ten rinko. Sėdėjo kiekvieną vakarą, rodė modelius. Ką išrinko – neprašovė, džiaugiamės ir gyvais.
Tikrai taip visas pasaulis sukasi aplink elektroninias parduotuves. Atrodo, kad fizinės parduotuvės greit taps nebereikalingos.
Veklioms meteriškėms internetas yra kaip išsigelbėjimas – el parduotuvės, instagramas, facebookas, youtube ir panašiai. Eiti niekur nereikia
Taip, tikrai yra tiesos. Pagal daugelį tyrimų, el.prekybos svetainių pusė jų srauto sudaro vyrai, tačiau dauguma pirkėjų yra moterys